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  • Nüsse, Samen
  • Obst
  • Öle, Fette
  • Pilze
  • Rind
  • Schwein
  • Soßen
  • Teigwaren
  • Wildfleisch
  • Wurst, Aufschnitt
 
 
 
 
 
 
ErnährungsplanEnergiekcalEiweißGrammFettGrammKHGramm
 
 
 00.00.00.0 
FRÜHSTÜCK
 
Frühstück00.00.00.0 
ZWISCHENMAHLZEIT 1
 
Zwischenmahlzeit 100.00.00.0 
MITTAGESSEN
 
Mittagessen00.00.00.0 
ZWISCHENMAHLZEIT 2
 
Zwischenmahlzeit 200.00.00.0 
ABENDESSEN
 
Abendessen00.00.00.0 
 
 
 00.00.00.0 
 
 
 00.00.00.0 
 
 
00.00.00.0 
 
 
00.00.00.0 
ErgebnisEnergiekcalEiweißGrammFettGrammKHGramm
 
 
Verbrauch00.00.00.0 
Reserve00.00.00.0 
Limit00.00.00.0 
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ErgebnisEnergiekcalEiweißGrammFettGrammKHGramm
 
 
Gesamt00.00.00.0 
1 Portion00.00.00.0 
100 Gramm00.00.00.0 
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@Frühstück@Zwischenmahlzeit 1@Mittagessen@Zwischenmahlzeit 2@Abendessen@@@@
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Online-Kalorientagebuch - kalorienZone.de A kalóriaszámlálós diéta az egyik legkönnyebben végezhető diétás módszer, ami biztos eredményhez vezet. A kalóriaszámlálós módszer további előnye, hogy egészséges, hatékony és a siker csak türelem kérdése. A kalóriaszámlálás nem jár koplalással, nem egyoldalú és nem zár ki semmilyen tápanyagot az étrendből, így egészséges és bárki számára könnyen követhető. A diéta során csak néhány alapvető szabályt kell betartani, hogy cáljait elérhesse. Amennyiben a fogyás a célja csak arra kell ügyelnie, hogy a nap során elfogyasztott kalóriák száma mindig kisebb legyen a napi energiaszükségleténél.