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  • Nüsse, Samen
  • Obst
  • Öle, Fette
  • Pilze
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  • Schwein
  • Soßen
  • Teigwaren
  • Wildfleisch
  • Wurst, Aufschnitt
 
 
 
 
 
 
ErnährungsplanEnergiekcalEiweißGrammFettGrammKHGramm
 
 
 00.00.00.0 
FRÜHSTÜCK
 
Frühstück00.00.00.0 
ZWISCHENMAHLZEIT 1
 
Zwischenmahlzeit 100.00.00.0 
MITTAGESSEN
 
Mittagessen00.00.00.0 
ZWISCHENMAHLZEIT 2
 
Zwischenmahlzeit 200.00.00.0 
ABENDESSEN
 
Abendessen00.00.00.0 
 
 
 00.00.00.0 
 
 
 00.00.00.0 
 
 
00.00.00.0 
 
 
00.00.00.0 
ErgebnisEnergiekcalEiweißGrammFettGrammKHGramm
 
 
Verbrauch00.00.00.0 
Reserve00.00.00.0 
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Gesamt00.00.00.0 
1 Portion00.00.00.0 
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@Frühstück@Zwischenmahlzeit 1@Mittagessen@Zwischenmahlzeit 2@Abendessen@@@@
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Online-Kalorientagebuch - kalorienZone.de Ha néha előfordul, hogy nem bírt ellenálni a csábításnak, akkor sem kell marcangolnia magát, mert néhány plusz gyakorlat beiktatásával elégetheti a plusz kalóriákat. De fontos, hogy ez nem jelent kibúvót mert, ha túl gyakran csinálja ezt, akkor azzal a fogyókúra sikerességét veszélyezteti. A legfontosabb dolog, amit ez egészséges és sikeres fogyókúra kapcsán meg kell jegyeznie, hogy sose kezdjen olyan fogyókúrás módszerbe, amely egyoldalú és bizonyos tápanyagokat teljesen kizár az étrendből. Az egyoldalú és bizonyos tápanyagokat teljesen kizáró vagy koplalós fogyókúrás módszerek már rövidtávon is rendkívül károsak lehetnek az egészségére. Azonkívül, hogy ezek a modszerek károsak lehetnek az egészségre, még nehezen is tarthatóak be, de ha már próbált ilyen módszert, akkor nagyon jól tudja.